מחפשים מתנות עם ערך לעובדים שלכם? הגעתם למקום הנכון! TNX מציעה מתנות חברתיות מגוונות לכל אירוע וחג ומוענקות עם המון אהבה לעובדים שלכם. בחרו טוב בחרו TNX- מתנות שעושות טוב!

מתנות עם ערך חברתי לעובדים שלכם

TNX – מתנות שעושות טוב מבית קבוצת שכולו טוב הינו מיזם תעסוקתי חברתי המציע מתנות ייחודיות ומגוונות עבור כל מאורע וחג עבור חברות, ארגונים ופרטיים.

ב TNX תוכלו למצוא מארזים מותאמים לראש השנה, חנוכה, ט"ו בשבט, פורים, פסח ושבועות, ואפילו מתנות מפנקות לציון ימים חשובים כמו יום האישה, ט"ו באב, יום האהבה, יום המשפחה, סוף שנה ועוד!

בקטגוריית המוצרים שלנו תוכלו למצוא מארזי ספא, נרות ריחניים, חליטות תה, ערכות קפה, שוקולדים, מפיצי ריח, סבונים, צמחים, פיצוחים, תבלינים וכמובן מוצרים מותאמים במיתוג אישי הכוללים הדפסה על תיקים, כוסות, סינרים וכל מוצר שתרצו!

הייחודיות של TNX היא שכל המוצרים מיוצרים על ידי אנשים עם מוגבלויות במפעלי הייצור של קבוצת שכולו טוב וברכישת המתנות הללו הנכם שותפים ביצירת הזדמנות תעסוקתית שווה לשילובם בשוק העבודה וברכישת תוצרת כחול לבן.

הסיפור מאחורי מותג המתנות TNX

מותג המתנות החברתיות של TNX מספר את סיפור קבוצת שכולו טוב. שכולו טוב היא קבוצה המסייעת לאנשים עם מוגבלויות להשתלב בעולם העבודה ובקהילה על ידי מודלים שיקומיים ייחודיים פרו-אקטיביים המעודדים את האנשים להציב לעצמם מטרות לחיים עצמאיים ואיכותיים בהתאם ליכולות ולרצונות שלהם.

לקבוצת שכולו טוב מספר עסקים חברתיים הפועלים במתכונת של מסגרת שיקום והכשרה המספקת תהליכי הכשרה ומעניקה מיומנויות תעסוקה ולמידה עד להשתלבות בשוק החופשי. TNX היא אחת ממסגרות השיקום המהווה קרש קפיצה ומסייעת למתמודדים לקבל מיומנויות תעסוקה ולהשתלב בשוק העבודה החופשי.

מאחורי הקלעים של מותג המתנות עומדים מפעלים יצרניים בהם מייצרים את כל המוצרים המגוונים שנמכרים ב TNX. כך שמעבר ללקיחת חלק במתן הזדמנות תעסוקתית שווה יש ערך חברתי נוסף של רכישת תוצרת כחול-לבן וקידום עסקים ומיזמים ישראליים.

איך ניתן לרכוש ב TNX?

את המוצרים של TNX ניתן לרכוש באחד מדוכני הרשת הפרוסים ברחבי הארץ או לקבל הצעת מחיר והזמנה דרך האתר החדש שלנו! האתר שלנו ידידותי למשתמש, קל לתפעול ולהזמנה. באתר ניתן לראות את המוצרים שאנו מוכרים כמארזים מוכנים, מוצרים בודדים וניתן להרכיב מארזים ממותגים בהתאמה אישית.

עסקים? חברות? מחירים אטרקטיביים בהזמנות גדולות מול נציגות המכירה שלנו.

המתנות של TNX הם בהתאמה לכל כיס, ולכל תקציב.

מותג המתנות TNX הוא 100% תוצרת כחול לבן עם ערך חברתי! בואו להעניק לעובדים שלכם מתנות מיוחדות שיעשו טוב.

ברכישת מוצר מאחד ממפעלינו הנכם שותפים לקידום וליצירת הזדמנות תעסוקתית שווה

תרגישו טוב, תעשו טוב, תפיצו טוב